فرمانده سپاه قدس گیلان:

حوادث اخیر فتنه بین المللی بزرگ علیه نظام بود

فرمانده سپاه قدس گیلان، حوادث اخیر را یک فتنه بین المللی بزرگ دانست که برای از بین بردن انقلاب اسلامی طراحی شده بود و گفت: باید سواد رسانه ای را در دستور کار جدی قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۶۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان، حوادث اخیر را یک فتنه بین المللی بزرگ دانست که برای از بین بردن انقلاب اسلامی طراحی شده بود و اظهار کرد: لطف خدا شامل حال ملت شد و دشمنان زودتر از نقشه طراحی شده به میدان آمدند و شکست خوردند.

وی با اشاره به درایت رهبر انقلاب و حضور جانانه مردم در شکست این فتنه، افزود: متاسفانه آنگونه که شایسته است به جهاد تبیین توجه نکردیم، زیرا با نسلی مواجه هستیم که اطلاعات درستی از انقلاب و دفاع مقدس ندارند و تحت تاثیر فضای مجازی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ۷۰ درصد افراد درگیر در حوادث اخیر کشور را در رده سنی نوجوان و جوان دانست و تصریح کرد: این رده های سنی ارتباط زیادی با فضای مجازی دارند و زیستشان به شبکه های اجتماعی وابسته شده است.

عبدالله پور، با انتقاد از رها بودن فضای کافه ها و قلیان سراها و کافی نت ها، خاطرنشان کرد: بسیاری از بازی های رایانه ای با خشونت همراه هستند و نوجوانان ما در معرض این فضاها قرار دارند لذا باید سواد رسانه ای را در دستور کار جدی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه سواد رسانه ای در دو بخش مدارس و دانشگاه ها مورد غفلت قرار گرفته و لذا جوانان و نوجوانان ما توسط رسانه های دشمنان مدیریت می شوند، عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر به نوعی گرفتار آسیب های اجتماعی بودند که نیازمند بررسی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان، بیکاری و مشکلات اقتصادی ناشی از آن را موجب ناامیدی جوانان دانست و یادآور شد: مسئولان باید علاوه بر رفع بیکاری، آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه طلاق و اعتیاد و... را در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار